SklepyZKosmetykami.pl

Ranking najlepszych sklepow z kosmetykami

Zrodlo informacji na temat goracych promocji w sklepach internetowych!
  • Kosmetyki Celia

    Data:
    11 sierpnia 2009
    Dodał:
    Agnieszka
    Kategorie:
    Marki kosmetyków

    Celia to marka stworzona w 1959 roku przez polską spółkę Inco-Veritas . Wtedy to dwaj inżynierowie opracowali recepturę pomadki do ust i nadali jej imię Celia, które wkrótce stało się znakiem towarowym wszystkich produktów branży kosmetycznej firmy. Charakterystycznemu liternictwu nazwy towarzyszył znak graficzny „damy z kwiatkiem” w kształcie kamei.

    Wizerunek ten szybko rozpowszechnił się jako symbol kobiecego piękna i urody. Kilka pokoleń Polek nie rozstawało się z nim mając świadomość, że kosmetyki Celii to wysoka jakość i zawsze doskonały efekt.

    Marka bardzo szybko zdobyła znaczącą pozycje na rynku dzięki wysokiej jakości oferowanych wyrobów, coraz szerszemu asortymentowi i akceptacji klientek. Co roku pojawiało się kilkanaście nowości. Pierwszy puder prasowany na rynku, pierwsze emalie dichromatyczne do paznokci, pierwsze zestawy do makijażu (tzw. kasety), pierwsze cienie perłowe dwukolorowe to Celia. Na toaletkach i w łazienkach kobiet stały produkowane przez Celię:

    • pudry,
    • cienie do powiek,
    • dezodoranty,
    • wody toaletowe,
    • perfumy,
    • a także pielęgnacyjne kremy i mleczka do twarzy,
    • i preparaty do włosów.

    Firma starała się nadążać za trendami światowej mody, była przystępna cenowo i zachowywała wysoką jakość. Nic dziwnego, że produkty marki otrzymały wiele nagród i wyróżnień. Złote i srebrne medale oraz różnego rodzaju dyplomy towarzyszyły niemal wszystkim imprezom targowym i branżowym, w których firma uczestniczyła. Dobra passa trwała nieustannie do początku lat 90. Oferta nie nadążała za nowoczesnymi trendami, dystrybucja kosmetyków kulała, właściciel marki nie inwestował w marketing.

    Dziś mimo wielu zmian na rynku i silnej konkurencji Celia nadal cieszy się dużą rozpoznawalnością wśród Polek. Właścicielem marki Celia jest od października 2007 firma DAX Cosmetics. Jej celem jest przywrócenie właściwej rangi tej znanej od pół wieku i cenionej polskiej marce, która wśród Polek nadal cieszy się wysoką rozpoznawalnością. Kampania, której twarzą jest Laura Łącz, przebiega pod hasłem „Celia. Pokolenia pięknych Polek”. Rozpoczęła się w maju 2008. Aktorka doskonale wpisuje się w filozofię tej znanej Polkom już od blisko 50. lat polskiej marki kosmetycznej, skierowanej głównie do kobiet dojrzałych. Kampania zakłada też utrwalenie w świadomości Polek faktu poszerzenia marki, znanej dotąd z kosmetyków do makijażu, o kosmetyki pielęgnacyjne. Nowa seria kolagenowa Celia, skierowana dla pań po 40. roku życia, pojawiła się na rynku w lutym 2008. W jej skład wchodzą 4 kremy do różnych rodzajów cery oraz mleczko, tonik i maseczka.


    Skomentuj